Lewis Underground
heart and soul of our community
Login - Create Account - Help
Clean out your garage on Lewis bookoo! Or find local garage sales on Yard Sale Search.com
PCSing? Win the lottery? Explore Fort Lewis housing courtesy of Remilitary.com!

find another friend:

*Tattooed Mommy*

I joined this crazy place on 2009-07-27, 9 years ago.

» save *Tattooed Mommy* as my FRIEND - HOSER

null

latest comments

Awww dang. - 9 years ago

You didn't even tell me you were taking me anywhere LOL!

Awww dang. - 9 years ago

I'll clean if you BUY THOSE BABY CLOTHES lol!!!!

Awww dang. - 9 years ago

DORK put a pillow under your butt lol.

Awww dang. - 9 years ago

Lol I forced myself to clean the kitchen and load the dishwasher earlier but...I never did do the laundry.

Major FRG issue - 9 years ago

My FRG is the same way..they like to email us the info AFTER we already find it out from our husbands..and actually now that I think about it, I can't remember the last email I actually got from the F...

Awww dang. - 9 years ago

Ha so this is just a quick rant cause I'm kinda sad, I'm going to the Mariners vs. CWS tomorrow night at Safeco...AND DANGIT they're sold out of all the good tickets! Yeaaa I probably should have plan...

New to this Deployment thing! - 9 years ago

LOL I like the punch them and then laugh idea. Alrighty you have a good night! If anyone else wants to talk I have yahoo it's quicker than this lol just PM me for the screenname.

New to this Deployment thing! - 9 years ago

Haha if someone said that I'd either laugh or punch them I'm not sure which one.

New to this Deployment thing! - 9 years ago

Yeaaa I'm trying to buy some from the lady selling them on LYS I wish she was online right now! I don't really wanna walk around til payday with an eraser on my face lol.

New to this Deployment thing! - 9 years ago

YAY i started the 7th page LOL! Ugh so I stuck an eraser on it I look ridiculous.

Older »

Terms of Service - Privacy Policy - Ice Box

Lewis Underground